ERCVOX

Forum du CLiD
Nous sommes actuellement le 28 Mars 2024, 18:15

Le fuseau horaire est UTC+1 heure




Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 
Auteur Message
MessagePublié: 10 Oct 2007, 18:07 
Hors-ligne
Administrateur

Inscrit(e) le : 14 Avr 2005, 17:44
Message(s) : 373
DICCIONARI OCCITAN EXERCICI 261 TABEN

Envoyé par: COSOC <fossat@univ-tlse2.fr> (stci-hurvois.univ-tlse2.fr)
Date: Mercredi, 15 Novembre 2000, ˆ 10:07

I.- Materiau utilizat
(1) lexic occitan: taben (tanben) lexia compausada [ +tant +ben-]; coma tapauc (tapòc) =[ +tant+pauc var POC-] *********
(2) lexic espanhòu tambien; tampoco 286 HATIER op. cit.

II Qu'unas son las condicions d'usatge de las paraulas (formadas, ben conformadas) occitanas taben, coma tapauc:
*****SELECCION DE CONTEXT UTILS:
(1) in CONTEXT INTERROGATIU: e vendràs dab jo, o non ? - òc, que vendrai dab tu; mes tu, se vendràs o non dab jo, quant d'ac demanarai ? - jo taben, òc, que vendrai
(2) in context NEGATIU: jo, n'i volh pas anar; e tu ? - jo tampòc, ça respondèc eth aute; jo tapòc, n'ac volh pas har-d'ec.

III.- CONFRONT dab los usatges de l'espanhòu: no vienes tampoco ? tampoco vienes ? eso, no lo entiendo tampoco

IV CONFRONT DAB LOS USATGES DEU FRANCES: "moi non plus" : jo tapaux; moi aussi : jo taben. Que poiuram notar qu'aqueths ADVERBES de VERBS s'acomòdan aisidament de la supression deu vèrb dins los contextes d'usatge corrent. Question pausada aus utilizaires : per qu'una rason e pensatz que cau correlar aquèras doas paraulas en occitan, coma en francés, coma en espanhòu: TANBEN/TANPAUC; e podetz corrrelar aqueth ADVERB tapauc, dab ua CONJONCCION DE SUBORDINACION d'OPOSICION: per tanpauc que si[n]gui entrainat, que'm cau har aus patats dabs los mes hòrts (colhuts) que non pas jo : e tu ? e jo taben ? e jo tapauc ? interpretatz aqueras duas responsas, plan conformadas era ua coma era auta; e sabetz o non emplegar coma ac cau,aqueras espression ben formadas? sinnat : COSOC [comitat per la velha de la sintaxis e deu lexic_gramaticalisat de l'enonciacion occitana] /PER DIDAC_D_OC2001 Fijalkow/Ragano/Mercadier etc


Haut
 Profil Envoyer un message privé  
 
Afficher les messages publiés depuis :  Trier par  
Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 

Le fuseau horaire est UTC+1 heure


Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 2 invité(s)


Vous ne pouvez pas publier de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous pouvez insérer des pièces jointes dans ce forum

Recherche de:
Aller vers :  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Traduit par Maël Soucaze et Elglobo © phpBB.fr